Навчально-методичні матеріали
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7376
Переглянути
4 результатів
Результати пошуку
Документ Англійська мова: Методичні вказівки до самостійної роботи з матеріалами періодичних видань для студентів ІІ курсу факультетів ЕіМ, ОФПД усіх спеціальностей денної форми навчання, Ч. 1(2006) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в суспільній та професійній сферах в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних газетних та журнальних матеріалів загально бізнесової та професійної тематики.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів ІІ курсу спеціальності 6.050100 «Маркетинг» напряму 0501 «Економіка і підприємство» заочної форми навчання(2005) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки містять контрольні завдання, спрямовані на оцінювання рівня володіння мовою студентами через семестровий контроль рівня лінгвістичних та граматичних умінь в межах опанованого матеріалу згідно програми.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів І курсу спец. 7.0501085 «Маркетинг» заочної форми навчання(2004) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки містять контрольні завдання, спрямовані на оцінювання рівня володіння мовою студентами через семестровий контроль рівня лінгвістичних та граматичних умінь в межах опанованого матеріалу згідно програми.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів спеціальності 7.050100 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання(2003) Авраменко, Ольга Петрівна; Никитенко, Ольга Василівна; Шапран, Людмила Юліївна; Тригуб, Інна ПетрівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в професійній сфері в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних текстів професійної тематики (маркетинг).