Навчально-методичні матеріали
Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7376
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Маркетингові дослідження(2015) Крайнюченко (Форноляк), Ольга Феодосіївна; Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.Документ Маркетингові дослідження(2010) Бєлова, Тетяна ГеннадіївнаУ конспекті висвітлено основні поняття, різновиди та завдання маркетингових досліджень. Розглянуто процес та напрями маркетингових досліджень, їх види і класифікація, етапи проведення. In outline covers basic concepts, types and objectives of marketing research. The process of market research and trends, their types and classification stages of implementation.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів ІІ курсу спеціальності 6.050100 «Маркетинг» напряму 0501 «Економіка і підприємство» заочної форми навчання(2005) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки містять контрольні завдання, спрямовані на оцінювання рівня володіння мовою студентами через семестровий контроль рівня лінгвістичних та граматичних умінь в межах опанованого матеріалу згідно програми.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до вивчення дисципліни та виконання контрольних робіт для студентів І курсу спец. 7.0501085 «Маркетинг» заочної форми навчання(2004) Шапран, Людмила Юліївна; Куниця, Людмила Іванівна; Никитенко, Ольга ВасилівнаМетодичні вказівки містять контрольні завдання, спрямовані на оцінювання рівня володіння мовою студентами через семестровий контроль рівня лінгвістичних та граматичних умінь в межах опанованого матеріалу згідно програми.Документ Англійська мова: Методичні вказівки до практичних занять для студентів ІІ-ІІІ курсів спеціальності 7.050100 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання(2003) Авраменко, Ольга Петрівна; Никитенко, Ольга Василівна; Шапран, Людмила Юліївна; Тригуб, Інна ПетрівнаМетодичні вказівки спрямовані на розвиток комунікативної мовленнєвої компетенції студентів в професійній сфері в усних продуктивних видах діяльності (говоріння) та у процесі писемної продуктивної діяльності (письмо) на матеріалі оригінальних текстів професійної тематики (маркетинг).