Автореферати

Постійне посилання на розділhttps://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/7151

Переглянути

Результати пошуку

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Збалансованість асортиментного портфелю підприємств харчової промисловості в контексті забезпечення продовольчої безпеки
    (2016) Сахненко (Тіхонова), Анастасія Сергіївна
    Дисертаційна робота присвячена дослідженню збалансованості асортиментного портфелю підприємств харчової промисловості в контексті забезпечення продовольчої безпеки.
  • Ескіз
    Документ
    Діагностика збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу
    (2015) Стеценко, Вікторія Анатоліївна
    Дисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо діагностики збалансованості витрат на елементи маркетингового комплексу підприємств харчової промисловості України. У роботі розвинуто понятійно-категоріальний апарат теорії маркетингового комплексу. Узагальнено теоретичні підходи до визначення таких понять, як «збалансованість в маркетингу» та «збалансованість витрат на елементи маркетингового комплексу». The dissertation focuses on research of theoretical statements and development of practical recommendations for diagnostics of costs balance for the marketing mix elements of food industry enterprises of Ukraine. The writing develops the concepts and categories of the marketing mix theory. Theoretical approaches to the definition of such concepts as "balance in marketing" and "balance of costs for the marketing mix elements” were generalized.
  • Ескіз
    Документ
    Формування стратегії розвитку підприємств хлібопекарської галузі на основі комплексної оцінки фінансового стану
    (2014) Бойко, Ірина Анатоліївна
    Дисертація присвячена дослідженню теоретичних положень та розробці практичних рекомендацій щодо формування стратегії розвитку підприємства на основі комплексної оцінки фінансового стану. Уточнено сутність поняття «стратегія» та узагальнено основні причини неефективної реалізації стратегії розвитку. Доведено необхідність використання збалансованої системи показників для ефективної реалізації стратегії, що формується виходячи із фінансового аналізу підприємства. Проведено аналіз фінансового стану підприємств хлібопекарської галузі та визначені основні фактори впливу на нього. Обґрунтовано методичний підхід до формування стратегії розвитку підприємства на основі визначення фінансового рівня розвитку та інтенсивності розвитку. Запропоновано методику визначення фінансового рівня розвитку, що ґрунтується на фінансовому та таксономічному аналізі. Запропоновано методичний підхід до визначення рівня збалансованості фінансового стану підприємства та обґрунтовано необхідність формування фінансових профілів для управління збалансованістю фінансовим станом і визначення оперативних, тактичних та стратегічних цілей розвитку підприємства. Author determines the essence of the concept of “strategy” and summarizes the main reasons for ineffective implementation of development strategies. Author justifies the necessity of using the Balanced Scorecard for effectively implementation of strategies which is formed on the basis of financial analysis. The thesis contains the analysis of the financial state of bakery industry enterprises and identifies the key factors which are influenced on it. Author justifies methodical approach to formation of the development strategy on the basis of the definition of financial level of development and intensity of development. Author develops method of determining the level of financial development based on the financial and taxonomic analysis. Also author develops the methodical approach to the definition of a balanced financial state of the enterprise and justifies the necessity of development of financial profiles for managing of balance of financial state and determining the operational, tactical and strategic goals of the enterprise development.