Особливості функціонування підприємств внутрішньої торгівлі на сучасному етапі розвитку
Loading...
Date
Authors
item.page.orcid
item.page.doi
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Сучасний етап розвитку внутрішньої торгівлі характеризується інтеграцією світових сітьових гіпермаркетів, на які припадає половина роздрібного обороту, популяризацією електронної комерції, зростанням доходів від реалізації продукції у фізичних осіб підприємців та організованих ринків споживчих товарів. The current stage of development of domestic trade is characterized by the integration of global cross-border hypermarkets, which account for half of the retail trade, the popularization of e-commerce revenue growth from sales to individuals entrepreneurs and organized markets.
Description
Citation
Новойтенко, І. В. Особливості функціонування підприємств внутрішньої торгівлі на сучасному етапі розвитку / І. В. Новойтенко // Підвищення ефективності діяльності підприємств харчової та переробної галузей АПК : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, Київ, 22-23 листопада 2012 р. / редкол.: Т. Л. Мостенська (відп. ред.) - К.: НУХТ, 2012 р. - С. 55-57.