Оцінка інноваційної позиції підприємств

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Досліджено проблеми та методи оцінки інноваційної позиції підприємств. Запропоновано здійснювати оцінку інноваційної позиції із застосуванням апарату теорії нечітких множин. The problems and methods of evaluation of innovative enterprises position. Proposed to evaluate innovative positions using the apparatus of fuzzy set theory.

Опис

Ключові слова

інновації, інноваційна позиція, оцінка інноваційної позиції, innovation, innovative position, evaluation of innovative positions, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Пєтухова, О. М. Оцінка інноваційної позиції підприємств / О. М. Пєтухова, Г. В. Сілакова // Управління сучасним підприємством : матеріали ІХ-ї Міжнародої науково-практичної конференції, Київ, 25 – 26 квітня 2013 р. : тези доп. — К. : НУХТ, 2013. — С. 68-69.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced