Ціноутворення та управління попитом

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Конспект лекцій для студентів напряму підготовки 6.140101 «Готельно-ресторання справа» всіх форм навчання. Lecture for students in preparation 6.140101 "hotel and restaurant business" all forms of education.

Опис

Ключові слова

методи ціноутворення, цінові стратегії, ціноутворення, ціна, тариф, витрати, знижка, попит, пропозиція, supply, pricing methods and pricing strategies, pricing, price, rate, cost, discount, demand, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Скригун, Л. В. Маркетинг : конспект лекцій для студентів напряму підготовки 6.140101 «готельно-ресторанна справа» всіх форм навчання. Ціноутворення та управління попитом / Н. П. Скригун, Л. В. Чорноус. – К.: НУХТ, 2011. – 79 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced