Досвід викладання вітчизняної та світової історії в умовах технічного вищого навчального закладу - тези небайдужого викладача

Ескіз

Дата

2011

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто питання викладання історії як гармонійно розвиненої універсальної науки, у якій методами та суттю і сторичного пізнання, як на тому лакмусовому папері, відображені точні і гуманітарні науки загалом. The problem of teaching history as a harmonious development of universal science in which methods and knowledge of nature and storychnoho as on the litmus paper reflects accurate and humanities in general.

Опис

Ключові слова

вітчизняна історія, викладання історії, світова історія, national history, world history, teaching history, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Буравченкова, С. Б. Досвід викладання вітчизняної та світової історії в умовах технічного вищого навчального закладу - тези небайдужого викладача / С. Б. Буравченкова // Наука та освіта в сучасному університеті в контексті міжнародного співробітництва (присвячена 20-ій річниці Незалежності України) : збірник матеріалів Міжнародна науково-практична конференція, 23-25 травня 2011 р. – Маріуполь, МДУ, 2011. – С. 106-107.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced