Концептуальні аспекти формування конкурентоспроможності бізнес-процесів підприємств-туроператорів
Файли
Дата
2007
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
В статті розроблено концептуальні методичні підходи до
формування конкурентоспроможності бізнес-процесів підприємств сфери
послуг на основі побудови ланцюга вартості бізнес-процесів підприємств-
туроператорів та визначено інструменти управління для складових
побудованого ланцюга.
In the article developed a conceptual methodological approaches to
forming competitive business processes sphere of
services based on construction value chain business processes,
Tour Operators and determined management tools for composite
built circuit
Опис
Ключові слова
концепція конкурентоспроможності бізнес-процесів, concept of competitiveness of business processes, ланцюг вартості продукту, product value chain, підприємства туроператори, company tour operators, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Луцька, Т. В. Концептуальні аспекти формування конкурентоспроможності бізнес-процесів підприємств-туроператорів / Т. В. Луцька // Збірник наукових праць. – Вісник ХНУ. – 2007. – № 789. – С. 216-221.