Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми
Вантажиться...
Дата
2008
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
кобрендинг, стратегічний кобрендинг, тактичний кобрендинг, лояльність споживачів, cobranding, strategic сobranding, tactical сobranding, consumer loyalty, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Розумей, С. Б. Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми / С. Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : ІV Міжнародна науково-практична конференція, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 29-30.