Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми

Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кобрендинг, стратегічний кобрендинг, тактичний кобрендинг, лояльність споживачів, cobranding, strategic сobranding, tactical сobranding, consumer loyalty, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей, С. Б. Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми / С. Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : ІV Міжнародна науково-практична конференція, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 29-30.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced