Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2008

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

кобрендинг, стратегічний кобрендинг, тактичний кобрендинг, лояльність споживачів, cobranding, strategic сobranding, tactical сobranding, consumer loyalty, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей, С. Б. Кобрендинг як ефективний засіб розвитку ринкових ніш фірми / С. Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку : ІV Міжнародна науково-практична конференція, 2008 р. – К. : НУХТ, 2008. – С. 29-30.