Психологічні аспекти мерчандайзингу

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

мерчандайзинг, викладка товару, методи раціонального розташування товару, merchandising, display of goods, methods of rational arrangement of goods, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей С. Б. Психологічні аспекти мерчандайзингу / С. Б. Розумей, Ю. В. Ладинська // Проблеми економіки підприємств у сучасних умовах : VІ Міжнародна науково-практична конференція, 2010 р. – К. : НУХТ. – 2010. – С. 48-49.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced