Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграція маркетингових систем підприємств

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2007

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингова система, ступінь вертикальної інтеграції, marketing system, the level of vertical integration, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Розумей, С. Б. Методичні підходи щодо оцінки ступеню вертикальної інтеграції маркетингових систем підприємств / С. Б. Розумей // Проблеми економіки підприємств в умовах сталого розвитку: тези доповідей ІІІ Міжнародна науково-практична конференція, 2007 р. – К. : НУХТ, 2007. – С. 26-27.