Дослідження каналів розподілу продукції підприємства

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто теоретичні положення про значення каналів розподілу підприємств для ефективного та раціонального збуту, фактори, які ускладнюють збут продукції підприємства, а також необхідність дослідження каналів збуту. Проведено дослідження каналів розподілу продукції на прикладі ТОВ "Бетон Комплекс".Considered theoretical propositions about the importance of distribution channels for enterprises effective and efficient distribution, factors that complicate the marketing of products of the enterprise, and the need to study marketing channels. A study of distribution channels for example Ltd "Beton Complex".

Опис

Ключові слова

функції каналів розподілу, дослідження каналів збуту, канали розподілу, channels of distribution functions, the study of distribution channels, distribution channels, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Слівінська, В. Дослідження каналів розподілу продукції підприємства / В. Слівінська, Т. Г. Бєлова // Науковий прогрес на рубежі тисячоліття – 2013 : матеріали IX Міжнародна науково-практична конференція. - Прага : «Освіта і наука», 2013. – Ч. 34. - С. 41-43.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced