Застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple»

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто причини появи концепції маркетингу вражень, її відмітні особливості. Обгрунтовано необхідність застосування концепції маркетингу вражень на прикладі діяльності корпорації «Apple».Рассмотрены причины появления концепции маркетинга впечатлений, ее отличительные особенности. Обоснована необходимость применения концепции маркетинга впечатлений на примере деятельности корпорации «Apple».The reasons of appearance of the concept of marketing experience, its distinctive features. The necessity of applying the concept of marketing impressions on the example of the corporation «Apple».

Опис

Ключові слова

концепція маркетингу вражень, особливості маркетингу вражень, концепція маркетингу, концепция маркетинга впечатлений, концепция маркетинга, особенности маркетинга впечатлений, concept of marketing experience, especially marketing experience, marketing concept, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Chaika, I. Uplatnenie konceptu na trh ako príklad korporácie «Apple» / I. Chaika, Т. Belova // Wschodnie partnerstwo – 2013 : materialy IX Miedzynarodowej naukowi–praktycznej konferencji. - Przemysl Nauka і studia, 2013. - Volume 3. - C.70-71.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced