Туристичний брендінг міст і територій

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Брендинг міст і територій зараз є динамічною галуззю, де регіони, міста намагаються презентувати себе для різних аудиторій, найчастіше з туристичною метою. На думку Саймона Анхольта, радника уряду Великобританії, який започаткував дослідження Індексу привабливості брендів міст. (Anholt City Brands Index – CBI), міста завжди були брендами в прямому значенні цього слова, Париж - це романтика, Мілан - стиль, Нью-Йорк - енергія, Вашингтон - сила, Токіо - сучасність, Барселона - культура, Ріо-де-Женейро - розваги і т. п. Великі міста-столиці є економічними і культурними центрами нації, які і стають площадкою міжнародного суперництва в області капіталів, талантів та слави. Бренди цих міст міцно пов’язані з історією, традиціями, міжнародним значенням мегаполісів та є важливим фактором у конкуренції за споживачів, туристів, інвестиції, авторитет та вплив. Branding Cities and Territories now a vibrant area where regions, cities are trying to present themselves to different audiences , usually for tourism . According to Simon Anholt , an adviser to the UK government , which initiated the study Brand Index attractiveness of cities. (Anholt City Brands Index - CBI), the city has always been brands in the literal sense of the word, Paris - a romance, Milan - Style , New York - Energy , Washington - force Tokyo - Present , Barcelona - Culture , Rio de Janeiro - entertainment , etc. Big capital city is the economic and cultural center of the nation , which are becoming a platform of international competition in the capital, talent and fame. Brands of the bridge is firmly connected with the history , traditions and values ​​of the international metropolises and is an important factor in the competition for consumers, tourists , investment, prestige and influence.

Опис

Ключові слова

туризм, бренд, територія, кафедра туристичного та готельного бізнесу, tourism, brand, territorie

Бібліографічний опис

Басюк, Д. І. Туристичний брендінг міст і територій / Д. І. Басюк, Ю. А. Мельник // Сучасні тенденції розвитку туризму та індустрії гостинності : Всеукраїнська науково-практична конференція студентів аспірантів і молодих вчених, 13-14 листопада 2013. - С. 39.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced