Організація системи управління асортиментом харчової продукції як фактор підвищення ефективності виробництва

Ескіз

Дата

1993

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Запропонована система управління асортиментом продукції, що базується на таких основних принципах, як самостійність формування асортименту продукції, оптимізація асортименту продукції, забезпечення економічної зацікавленості підприємств у виробництві масової і соціальної продукції. Proposed the system of management of product range, which is based on such basic principles as self-forming product mix, product mix optimization, providing economic incentives for enterprises in production of mass and social products.

Опис

Ключові слова

система управління, асортимент продукції, ефективність виробництва, management systems, assortment of products, efficiency of production, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Крайнюченко, О. Ф. Організація системи управління асортиментом харчової продукції як фактор підвищення ефективності виробництва / О. Ф. Крайнюченко // Розробка та впровадження нових технологій і обладнання у харчову та переробні галузі АПК : міжнародна науково-технічна конференція : тези доповідей. - 1993. – С. 617-618.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced