Вирішальні чинники забезпечення успіху міжнародної маркетингової діяльності підприємства
Дата
2006
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Запропоновано шляхи розв’язання проблеми обґрунтування необхідності виходу підприємства на зарубіжні ринки.
Have been proposed the ways of solutions to the problem substantiation of necessity enterprise exit to foreign markets.
Опис
Ключові слова
міжнародна маркетингова діяльність, зарубіжні ринки, потенціал міжнародної діяльності, привабливість зарубіжних ринків, international marketing activities, foreign markets, potential of international activities, attractiveness of foreign markets, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Крайнюченко, О. Ф. Вирішальні чинники забезпечення успіху міжнародної маркетингової діяльності підприємства / О. Ф. Крайнюченко // Управління організаційно-технічними та фінансово-економічними змінами на промислових підприємствах : ІІ всеукраїнська науково-технічна конференція : тези доповідей. – К. : НУХТ, 2006. – С. 37-38.