Концепція сучасного управління конкурентоспроможністю продукції підприємства

Ескіз

Дата

2004

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

В роботі досліджено нормативно-правову базу управління конкурентоспроможністю. Доведено, що для оцінки оптимальних витрат підприємства необхідно розраховувати систему показників конкурентоспроможності та соціально-економічної ефективності виробу для споживача. This paper investigates the regulatory framework management competitiveness. We prove that the evaluation of the optimal cost of the enterprise to be calculated system parameters competitiveness and socio-economic efficiency of the product to the consumer.

Опис

Ключові слова

управління, management, конкурентоспроможність продукції, product competitiveness, якість продукції, product quality, кафедра економіки і права

Бібліографічний опис

Закревська, Л. М. Концепція сучасного управління конкурентоспроможністю продукції підприємства / Л. М. Закревська // Розроблення та виробництво продуктів функціонального харчування, інноваційні технології та конструювання обладнання для перероблення сільгоспсировини, культура харчування населення України : міжнародна науково-технічна конференція, 21-23 жовтня 2003 р. — К. : НУХТ, 2004. — С. 125-126.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced