Вплив розміру підприємства кондитерської промисловості України на рівень його конкурентоспроможності
Вантажиться...
Файли
Дата
2007
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Анотація
За допомогою використання методу аналітичного групування з рівновеликими інтервалами в роботі було досліджено залежність розміру підприємства від даного коефіцієнта. Доведено, що найбільшу конкурентоспроможність мають великі підприємства.
By using the analytical method of grouping with equal intervals in the work was to investigate the dependence on company size of the coefficient. Proved that the most competitive with larger firms.
Опис
Ключові слова
малі підприємства, small enterprises, товарність, marketability, конкурентоспроможність підприємств, competitiveness of enterprises, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Закревська, Л. М. Вплив розміру підприємства кондитерської промисловості України на рівень його конкурентоспроможності / Л. М. Закревська // Проблеми економіки в умовах сталого розвитку : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. — К.: НУХТ, 2007. — С. 58.