Вплив розміру підприємства кондитерської промисловості України на рівень його конкурентоспроможності
Файли
Дата
2007
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
За допомогою використання методу аналітичного групування з рівновеликими інтервалами в роботі було досліджено залежність розміру підприємства від даного коефіцієнта. Доведено, що найбільшу конкурентоспроможність мають великі підприємства.
By using the analytical method of grouping with equal intervals in the work was to investigate the dependence on company size of the coefficient. Proved that the most competitive with larger firms.
Опис
Ключові слова
малі підприємства, small enterprises, товарність, marketability, конкурентоспроможність підприємств, competitiveness of enterprises, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Закревська, Л. М. Вплив розміру підприємства кондитерської промисловості України на рівень його конкурентоспроможності / Л. М. Закревська // Проблеми економіки в умовах сталого розвитку : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. — К.: НУХТ, 2007. — С. 58.