Впровадження маркетингових стратегій для розширення географії збуту харчових продуктів

Ескіз

Дата

2005

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Аналіз останніх тенденцій економічного розвитку України свідчить про те, що на теперішній час експортоорієнтовані галузі “тримають на плаву” всю економіку країни: експорт товарів забезпечує близько 60% українського ВВП. Для порівняння – економіка Німеччини залежить від поставок за кордон на 24%, Франції та Великобританії – на 20%, США – на 10%. Analysis of recent trends in the economic development of Ukraine indicates that the Currently, export-oriented industries "keep alive" the whole economy: commodity exports account for around 60% of Ukrainian GDP. For comparison - German economy depends on overseas supplies 24% of France and UK - 20% USA - 10%.

Опис

Ключові слова

експорт товарів, харчова промисловість, збут продукції, зовнішні ринки, експорт капіталу, exports of goods, food processing, marketing, international markets, exporting capital, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Впровадження маркетингових стратегій для розширення географії збуту харчових продуктів / Л. В. Страшинська // Суспільно-географічні проблеми розвитку продуктивних сил України : матеріали ІV всеукр. наук.-практ. конф. – К.: ВГЛ Обрії, 2005. – С. 113–114.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced