Стратегічний маркетинг

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Посібник для самост. роб. студ. «Стратегічний маркетинг» має допомогти студентам краще опанувати лекційний матеріал, поглибити вивчення теоретико-методичних основ курсу, привернути їхню увагу до основних положень тем. Guide to Self. made. students. "Strategic Marketing" should help students to better learn the lecture material, deepen the study of the theoretical and methodological foundations of course, to draw their attention to the main provisions of topics.

Опис

Ключові слова

поведінка споживача, маркетингові дослідження, стратегічний господарський підрозділ, стратегічний маркетинг, маркетингові стратегії, consumer behavior, marketing research, strategic business units, strategic marketing, marketing strategy, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Стратегічний маркетинг : посібн. для самост. роб. студ. спец. 6.050100 “Маркетинг” напряму 0501 “Економіка і підприємництво” всіх форм навч. / Л. В. Страшинська. - К.: Київський економічний інститут менеджменту, 2010. – 88 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced