Strategiс approach to marketing research
Файли
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
marketing activities, systems approach, process management, marketing research, consumer needs and economic system, маркетинговая деятельность, системный подход, управленческий процесс, маркетинговые исследования, потребительские нужды, экономические системы, маркетингова діяльність, системний підхід, управлінський процес, маркетингові дослідження, споживчі потреби, економічні системи, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Strashynska, L. Strategiс approach to marketing research / L. Strashynska // Наукова еліта у розвитку держав : матер. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 9-10 жовтня 2012 р. - К.: НПУ ім. Драгоманова, 2012.- С. 212-213.