Strategiс approach to marketing research

Ескіз

Дата

2012

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

marketing activities, systems approach, process management, marketing research, consumer needs and economic system, маркетинговая деятельность, системный подход, управленческий процесс, маркетинговые исследования, потребительские нужды, экономические системы, маркетингова діяльність, системний підхід, управлінський процес, маркетингові дослідження, споживчі потреби, економічні системи, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Strashynska, L. Strategiс approach to marketing research / L. Strashynska // Наукова еліта у розвитку держав : матер. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 9-10 жовтня 2012 р. - К.: НПУ ім. Драгоманова, 2012.- С. 212-213.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced