Theoretical and methodological approach to determining the value of the consumer

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

consumer value, concept of marketing, customer relationships, internal and external environment of marketing, ценность потребителя, концепция маркетинга, взаимоотношения с клиентом, внутренняя и внешняя среда маркетинга, цінність споживача, концепція маркетингу, взаємини з клієнтом, внутрішнє і зовнішнє середовище маркетингу, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Strashynska, L. Theoretical and methodological approach to determining the value of the consumer / L. Strashynska // Управління сучасним підприємством : матер. ІХ Міжнар. наук- практ. конф., 25-26 квітня 2013 р. - К.: НУХТ, 2013. - С. 210-212.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced