Проблеми соціальної відповідальності в розвитку маркетингу

Ескіз

Дата

2013

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, соціальна відповідальність, етичні норми, етика ведення маркетингу, корпоративні норми, marketing activities, social responsibility, ethics, ethics of doing marketing and corporate standards, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Страшинська, Л. В. Проблеми соціальної відповідальності в розвитку маркетингу / Л. В. Страшинська, В. Г. Цишевський // Управління сучасним підприємствoм : матер. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф., 25-26 квітня.- К.: НУХТ, 2013. - С. 212-213.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced