Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації
Дата
2004
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних положень та
практичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності
підприємств споживчої кооперації із впровадженням інструментів маркетингу,
концептуальних маркетингових підходів та заходів конкурентної боротьби.
The dissertation is devoted to working out of the theoretical propositions and
practical recommendations concerning the ensuring of competitive ability of
cooked meats manufacturers with the introduction of marketing devices conceptual
approaches and competitive struggle methods.
Опис
Ключові слова
споживча кооперація, прогнозування виробництва, досьє виробника, концепція маркетингу, конкурентоспроможність підприємств, конкурентоспроможність товарів, моніторинг підприємств, моніторинг товарів, consumer cooperatives, marketing concept, competitiveness of enterprises, competitiveness of goods, monitoring, monitoring of goods dossier manufacturer, product dossier, competitive position
Бібліографічний опис
Кравчук, Г. О. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Кравчук Галина Олександрівна ; НУХТ. - К., 2005. - 17 с.