Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації

Ескіз

Дата

2004

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Дисертаційна робота присвячена розробці теоретичних положень та практичних рекомендацій щодо забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації із впровадженням інструментів маркетингу, концептуальних маркетингових підходів та заходів конкурентної боротьби. The dissertation is devoted to working out of the theoretical propositions and practical recommendations concerning the ensuring of competitive ability of cooked meats manufacturers with the introduction of marketing devices conceptual approaches and competitive struggle methods.

Опис

Ключові слова

споживча кооперація, прогнозування виробництва, досьє виробника, концепція маркетингу, конкурентоспроможність підприємств, конкурентоспроможність товарів, моніторинг підприємств, моніторинг товарів, consumer cooperatives, marketing concept, competitiveness of enterprises, competitiveness of goods, monitoring, monitoring of goods dossier manufacturer, product dossier, competitive position

Бібліографічний опис

Кравчук, Г. О. Маркетингове забезпечення конкурентоспроможності підприємств споживчої кооперації : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.06.01 / Кравчук Галина Олександрівна ; НУХТ. - К., 2005. - 17 с.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced