Удосконалення конкурентних стратегій підприємств на локальному ринку хліба і хлібобулочних виробів
Дата
2004
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Дисертацію присвячено питанням розроблення і удосконалення
конкурентних стратегій розвитку підприємств хлібопекарської промисловості
як гравців локального товарного і територіального ринку і відповідно
практичних рекомендацій щодо їхнього впровадження в сучасних умовах ринку
обмеженого ресурсу.
The thesis is dedicated to the questions of elaboration and improvement of
bakery enterprises competitive strategies as the players of local commodity and
territorial markets and accordingly as to their introduction in modern conditions of
limited resource market.
Опис
Ключові слова
локальний ринок, конкуренція, конкурентна стратегія, віолент, глибина асортименту, оптимізація асортименту, інноваційна діяльність, система оподатковування, local market, competition, competition strategy, violent, depth of assortment, optimization of assortment, innovation activity, taxation system, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Репіч, Т. А. Удосконалення конкурентних стратегій підприємств на локальному ринку хліба і хлібобулочних виробів : автореф. дис... канд. екон.. наук : 08.06.01 "Економіка, організація і управління підприємствами" / Репіч Тетяна Анатоліївна ; НУХТ. - К., 2004. - 21 с.