Використання музики в точках продажу продукції компанії «Рудь»

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядається використання музики в точках продажу, зокрема, в фірмових магазинах з метою підвищення обсягів реалізації. We consider the use of music in the point of sale, particularly in retail stores in order to increase sales volumes.

Опис

Ключові слова

використання музики, маркетинговий інструмент, підвищення продажів, use of music, marketing tool, increase sales, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Рудь, А. Р. Використання музики в точках продажу продукції компанії «Рудь» / А. Р. Рудь, Т. Г. Бєлова// Moderni vymozenosti vedy– 2014 : Materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha: Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - С. 30-32.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced