Використання музики в точках продажу продукції компанії «Рудь»
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядається використання музики в точках продажу, зокрема, в фірмових магазинах з метою підвищення обсягів реалізації.
We consider the use of music in the point of sale, particularly in retail stores in order to increase sales volumes.
Опис
Ключові слова
використання музики, маркетинговий інструмент, підвищення продажів, use of music, marketing tool, increase sales, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Рудь, А. Р. Використання музики в точках продажу продукції компанії «Рудь» / А. Р. Рудь, Т. Г. Бєлова// Moderni vymozenosti vedy– 2014 : Materialy X mezinarodni vedecko-prakticka konference - Dil 4. Ekonomicke vedy. – Praha: Publishing House «Education and Science» s.r. o, 2014. - С. 30-32.