Scent marketing as a new way of attracting the customer
Вантажиться...
Файли
Дата
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Sit through a TV ad break and you'll quickly find two senses assaulted on behalf of a third: smell. Businesses looking to sniff out a commercial oppor-tunity have been aware of its power for a long time, even if this has usually focused on shifting products that cover up malodorous breath, armpits or feet.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Kinder, V. Scent marketing as a new way of attracting the customer / V. Kinder // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у XXI столітті : матеріали 80-ої студентської конференції молодих вчених, аспірантів та студентів, 10– 11 квітня 2014 р. - К. : НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 306-307.