Напрямки автоматизації маркетингової діяльності промислових підприємств
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетингова діяльність, автоматизація, підприємство, клієнт, marketing activity, automation, enterprise, client, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Лисенко, В. В. Напрямки автоматизації маркетингової діяльності промислових підприємств / В. В. Лисенко, О. А. Лисенко // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : Х (Ювілейна) Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 трав. 2014 р. : тези доп. – К. : НУХТ, 2014. – С. 135-137.