Напрямки автоматизації маркетингової діяльності промислових підприємств

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетингова діяльність, автоматизація, підприємство, клієнт, marketing activity, automation, enterprise, client, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Лисенко, В. В. Напрямки автоматизації маркетингової діяльності промислових підприємств / В. В. Лисенко, О. А. Лисенко // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : Х (Ювілейна) Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 трав. 2014 р. : тези доп. – К. : НУХТ, 2014. – С. 135-137.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced