Формування іміджу підприємства як важливого фактору забезпечення конкурентоспроможності

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

імідж підприємства, конкурентоспроможность, image of the company, competitiveness

Бібліографічний опис

Буковинська, М. П. Формування іміджу підприємства як важливого фактору забезпечення конкурентоспроможності / М. П. Буковинська // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали Х-ї (Ювілейної) Міжнарод. наук.-практ. конф., присвяченої 130-річчю НУХТ, Київ, 23-24 травня 2014 р. : тези доп. – К.: НУХТ, 2014. – С. 11-12.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced