Сучасні аспекти розуміння інтерактивного маркетингу сфери послуг
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядаються сучасні аспекти розуміння інтерактивного маркетингу сфери послуг та їх практичне значення.
The modern aspects of understanding of interactive marketing in the sphere of services and their practical importance are examined.
Опис
Ключові слова
послуга, інтерактивний маркетинг, сфера послуг, service, interactive marketing, sphere of service, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Сучасні аспекти розуміння інтерактивного маркетингу сфери послуг / С. В. Ткачук // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах: Матеріали Х-ї (Ювілейної) Міжнарод. наук.-практ. конф., присвяченої 130-річчю НУХТ, Київ, 23-24 травня 2014 р. : тези доп. – К.: НУХТ, 2014. - С. 154–156.