Сучасні аспекти розуміння інтерактивного маркетингу сфери послуг

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглядаються сучасні аспекти розуміння інтерактивного маркетингу сфери послуг та їх практичне значення. The modern aspects of understanding of interactive marketing in the sphere of services and their practical importance are examined.

Опис

Ключові слова

послуга, інтерактивний маркетинг, сфера послуг, service, interactive marketing, sphere of service, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Ткачук, С. В. Сучасні аспекти розуміння інтерактивного маркетингу сфери послуг / С. В. Ткачук // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах: Матеріали Х-ї (Ювілейної) Міжнарод. наук.-практ. конф., присвяченої 130-річчю НУХТ, Київ, 23-24 травня 2014 р. : тези доп. – К.: НУХТ, 2014. - С. 154–156.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced