Проблеми розвитку рекламної діяльності підприємств
Файли
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Проведено аналіз стану рекламного ринку України. Систематизовано проблеми розвитку рекламної діяльності вітчизняних підприємств. An analysis of the advertising market in Ukraine. Systematized problems of promotional activities of domestic enterprises.
Опис
Ключові слова
реклама, advertising, рекламна діяльність, розвиток, promotional activities, development, кафедра економіки і права
Бібліографічний опис
Закревська, Л. М. Проблеми розвитку рекламної діяльності підприємств / Л. М. Закревська // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квіт. 2014 р., м. Київ. – К. : НУХТ, 2014 р. – Ч. 3. – С. 154-156.