Ринок автомобільних послуг в умовах невизначеності макросередовища: розробка стратегії маркетингу
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглянуто особливості розроблення маркетинговий стратегій в умовах невизначеності макросередовища. eatures of development of marketing strategies in the conditions of uncertainty of the microenvironment are considered.
Опис
Ключові слова
маркетинг, невизначеність макросередовища, маркетингові стратегії, marketing, uncertainty microenvironment, marketing strategies, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Слівінська, В. В. Ринок автомобільних послуг в умовах невизначеності макросередовища: розробка стратегії маркетингу / В. В. Слівінська, О. Ф. Крайнюченко // Ключови въпроси в съвременната наука - 2014 : материали за 10-а международна научна практична конференция. – Република България, София : «Бял ГРАД –БГ» ООД, 2014. – Т. 4. – С. 48-51.