Етапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК бренда

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розглянуто етапи та основні складові формування ДНК бренда. The stages of formation and the main components of the brand's DNA are considered.

Опис

Ключові слова

бренд, ДНК бренда, формування бренда, бренд, ДНК бренда, формирование бренда, brand, brand's DNA, development of the brand, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Крайнюченко, О. Ф. Етапи процесу створення та розвитку бренда: формування ДНК бренда / О. Ф. Крайнюченко, О. О. Габор // Strategiczne pytania światowej nauki– 2014 : materiały X Międzynarodowej naukowi - praktycznej konferencji . – Przemyśl : «Nauka i studia», 2014. – Vol. 3. – Str. 5-7.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced