Effective strategic decision making in Ukrainian business

Ескіз

Дата

2014

Автори

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

The high competition of business environment may result in increased levels of strategic decision making in favor of survival and prosperity. Upon entering in the new global market, strategic management constitutes for Ukrainian companies a very important road to adapt to ongoing changes of international markets and create long-term advantages for the companies.

Опис

Ключові слова

strategic decision making, Ukrainian business, прийняття стратегічних рішень, український бізнес, принятие стратегических решений, украинский бизнес, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Tur, O. Effective strategic decision making in Ukrainian business / O. Tur // Проблеми економіки підприємств в сучасних умовах : матеріали додаткової Х Ювілейної Міжнародної наукової-практичної конференції, присвяченої 130-річчю НУХТ, 23-24 травня 2014 р. : тези доповідей. – Київ : НУХТ, 2014. – С. 38–39.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced