Основи маркетингу та економічного обґрунтування проекту
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Конспект лекцій призначений для вивчення основ маркетингу та економічного обґрунтування проектів з метою формування у студентів сучасного економічного мислення та системи спеціальних знань у галузі здійснення маркетингової діяльності та обґрунтування проектів, відповідних компетенцій на основі засвоєння основних теоретичних положень та опанування необхідними практичними навичками, що дозволяють ефективно здійснювати цю діяльність на підприємстві.
The lecture notes is designed to study the basis of marketing and economic justification of projects with the aim of formation of students' modern economic thinking and the system of special knowledge in the sphere of marketing activity and projects' justification, respective competence on the base of understanding of basic theoretical aspects and obtaining the necessary practical skills, which will effectively carry out these activities in the enterprise.
Опис
Ключові слова
маркетинг, проект, економічне обґрунтування, marketing, project, economic justification, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ткачук, С. В. Основи маркетингу та економічного обґрунтування проекту : Конспект лекцій для студ. спец. 7. 05010101 "Інформаційні управляючі системи та технології" денної та заочної форм навчання / С. В. Ткачук, В. О. Стахурський. – К. : НУХТ, 2014. – 134 с.