Стратегія партизанського маркетингу в просуванні товару
Дата
2014
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, просування, товар, marketing, promoting, product, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Удод, К. В. Стратегія партизанського маркетингу в просуванні товару / К. В. Удод, Н. П. Скригун // Kluczowe aspekty naukowej działalności – 2014 : Materiały X Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji. – Przemyśl : Nauka i studia, 2014. – Volume 2. Ekonomiczne nauki. – S. 5-6