Маркетингова історія або як за допомогою міфу з товарної марки зробити бренд
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, бренд, брендинг, marketing, brand, branding, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Ворона, Л. М. Маркетингова історія або як за допомогою міфу з товарної марки зробити бренд / Л. М. Ворона, Н. П. Скригун // Moderní vymoženosti vědy – 2014 : Materiály X mezinárodní vědecko-praktická konference. – Ekonomické vědy. – Praha : Publishing House «Education and Science», 2014. – Díl 3. – S. 56-58.