Brand: consumer knows what he needs

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

бренд, маркетинг, споживач, бренд, маркетинг, споживач, brand, marketing, consumer, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Poverina, Y. Brand: consumer knows what he needs / Y. Poverina, N. Skrygun // Новината за напреднали наука – 2014 : материали за 10-а Международна научна практична конференция. – София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2014. – Т. 3. – S. 41-43.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced