Вигідно підприємству і людям

Ескіз

Дата

2004

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

У статті розглянуто базові методи упорядкування асортименту хлібопекарських підприємств, запропоновано математичну модель, що дозволяє вибрати оптимальну глибину асортиментного ряду, спираючись на показники рентабельності та маржі прибутку. In the article the basic techniques range ordering bakeries proposed mathematical model to choose the optimum depth of product range, based on indicators of profitability and margins.

Опис

Ключові слова

оптимізація асортименту, глибина асортименту, маржа прибутку, рентабельність, optimization of range, depth range, profit margins, profitability, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту

Бібліографічний опис

Сологуб, О. П. Вигідно підприємству і людям / О. П. Сологуб, Т. А. Репіч // Зерно і хліб. – 2004. - № 4. – С. 16-17.

Колекції

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced