Вигідно підприємству і людям
Файли
Дата
2004
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглянуто базові методи упорядкування асортименту хлібопекарських підприємств, запропоновано математичну модель, що дозволяє вибрати оптимальну глибину асортиментного ряду, спираючись на показники рентабельності та маржі прибутку.
In the article the basic techniques range ordering bakeries proposed mathematical model to choose the optimum depth of product range, based on indicators of profitability and margins.
Опис
Ключові слова
оптимізація асортименту, глибина асортименту, маржа прибутку, рентабельність, optimization of range, depth range, profit margins, profitability, кафедра маркетингу, кафедра економіки праці та менеджменту
Бібліографічний опис
Сологуб, О. П. Вигідно підприємству і людям / О. П. Сологуб, Т. А. Репіч // Зерно і хліб. – 2004. - № 4. – С. 16-17.