Успішна соціалізація студентів ВНЗ як основна мета діяльності педагога-наставника
Дата
2012
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
У статті розглядаються особливості освітньої соціалізації студентів в контексті загального поняття про соціалізацію. Розроблено модель освітньої соціалізації студента як презентацію соціалізуючої діяльності педагога-наставника. Висвітлено використання диференційно-індивідуального підходу в роботі наставника зі студентами.
In the article the features of the students’s educational socialization in the context of the overall concept of socialization are considered. A model of student’s educational socialization as a presentation of the teacher-mentor socializing activity was developed. The use of differential-individual approach in tutor’s work with students is highlighted.
In the article the features of the students’s educational socialization in the context of the overall concept of socialization are considered. A model of student’s educational socialization as a presentation of the teacher-mentor socializing activity was developed. The use of differential-individual approach in tutor’s work with students is highlighted.
Опис
Ключові слова
успішна соціалізація, successful socialization, освітня соціалізація, педагог-наставник, студент, teacher-tutor, educational socialization, student, кафедра гуманітарних дисциплін
Бібліографічний опис
Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр.
Чугаєва, Н. Ю. Успішна соціалізація студентів ВНЗ як основна мета діяльності педагога-наставника / Н. Ю. Чугаєва // Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. - 2012. - Т. ХІІ, Вип. 14.
Чугаєва, Н. Ю. Успішна соціалізація студентів ВНЗ як основна мета діяльності педагога-наставника / Н. Ю. Чугаєва // Актуальні проблеми психології: зб. наук. пр. - 2012. - Т. ХІІ, Вип. 14.