Медіапланування в системі маркетингових комунікацій
Дата
2006
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
реклама, маркетинг, рейтинг, advertising, marketing, rating, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Скригун, Н. П. Медіапланування в системі маркетингових комунікацій / Н. П. Скригун // Управління організаційно-технічними та фінансово-економічними змінами на промислових підприємствах : тези доповідей ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. – К. : НУХТ, 2006. – С. 41-42.