Цінова психологія в контексті маркетингових рішень

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

ціна, маркетинг, споживач, price, marketing, consumer, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Кучинська, Д. В. Цінова психологія в контексті маркетингових рішень / Д. В. Кучинська, Н. П. Скригун // Strategiczne pytania swiatowej nauki – 2010 : materialy VІ Miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji. – Przsemysl : Nauka i studia, 2010. – Volume 3. – S. 16–18.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced