Управління маркетинговими можливостями підприємства

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Опис

Ключові слова

маркетинг, розвиток, можливості, marketing, development, opportunities, кафедра маркетингу

Бібліографічний опис

Микитенко, О. В. Управління маркетинговими можливостями підприємства / О. В. Микитенко, Н. П. Скригун // Бъдещи изследвания-2010 : материали за VI международна научна практична конференция. – София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2010. – Т. 2. Икономики. – С. 91–92.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced