Комунікації як засіб психологічного впливу на покупця
Дата
2011
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, просування, реклама, marketing, promotion, advertising, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Шапран, В. М. Комунікації як засіб психологічного впливу на покупця / В. М. Шапран, Н. П. Скригун // Бъдещите изследвания : материали 7-а международна научна практична конференция. – София : "Бял ГРАД-БГ" ООД, 2011. – Т.2. Икономики. – С. 48-50.