Спортивний маркетинг як прогресивна технологія просування
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Опис
Ключові слова
маркетинг, спортивний маркетинг, просування, marketing, sports marketing, promotion, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Золотарьов, В. С. Спортивний маркетинг як прогресивна технологія просування / В. С. Золотарьов, Н. П. Скригун // Аktualne problemy nowoczesnych nauk -2010 : Materialy VI miedzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji. – Przsemysl : Nauka i studia, 2010. – Volume 7. Ekonomiczesne nauki. – S. 15–17.