Розвиток основних та додаткових маркетингових функцій в умовах реформування енергетичного ринку

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Потреба в реформуванні енергоринку та створення нової моделі організації ринку є передумовою розвитку економіки всієї України. Впровадження ринкових моделей вимагає впровадження додаткових маркетингових механізмів в діяльності електропередавальних організацій. The need to reform the energy market and create a new model of the market is a prerequisite for economic development throughout Ukraine. The introduction of market models requires the introduction of additional mechanisms in marketing activities for Electricity organizations.

Опис

Ключові слова

реформування, енергетичний ринок, маркетингові функції, marketing functions, energy market, reform

Бібліографічний опис

Стельмах, І. Розвиток основних та додаткових маркетингових функцій в умовах реформування енергетичного ринку / Ірина Стельмах, Анатолій Замулко // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – Київ : НУХТ, 2014. – Ч. 2. – С. 354–355.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced