Від товарного знаку – до нематеріальних активів як інструменту фінансових технологій
Дата
2004
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Розглядається значення товарного знаку та його оцінки різними методами як інструменту фінансових технологій.
The importance of evaluation of trade mark by different methods as the instrument of financial technologies is examined.
Опис
Ключові слова
товарний знак, фінансові технології, нематеріальні активи, trade mark, financial technologies, intangible assets, кафедра маркетингу
Бібліографічний опис
Стахурська, С. В. Від товарного знаку – до нематеріальних активів як інструменту фінансових технологій / С. В. Стахурська, І. В. Федулова // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 70 наукової конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, 20–21 квітня 2004 р. - К. : НУХТ, 2004. - Ч. 1. - С. 57.