Математична компетентність фахівця економічного профілю як складник його професіограми

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Основним засобом навчання математичної компетентності є контекстне навчання. Однією із характеристик компетентного навчання є його практико – орієнтована на спрямованість, яка містить научний потенціал для формування мотиваційно – ціннісного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивного компонентів компетентності. The primary means of learning mathematical competence is contextual learning. One of the characteristics of a competent education is its practice - focused on orientation, which includes Scientific potential for formation of motivational - values, cognitive, active and reflective components of competence.

Опис

Ключові слова

контекстне навчання, складники, математична компетентність, професіограма, professiogram, contextual learning components, mathematical competence, кафедра вищої математики імені проф. Можара В. І.

Бібліографічний опис

Листопад, В. В. Математична компетентність фахівця економічного профілю як складник його професіограми / В. В. Листопад // Людський капітал в умовах трансформації українського суспільства : міжнар. наук. конф. викл., асп. і студ. : зб. тез. — К. : Акад. праці і соц. відносин Федер. проф. спілок України, 2014. — С. 18-19.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced