«Горілка» - це не «водка»

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Сучасні євроінтеграційні процеси повинні спонукати українських фахівців харчової промисловості, і, зокрема, горілчаної справи до створення умов, за яких стало б можливими патентування і назви «горілка» як українського національного бренду. Бренду, який би сприймався у світі як географічний, тобто за місцем виникнення. Запатентований торгівельний термін не буде мати перекладу, а отже усунуться існуючі на сьогодні термінологічні непорозуміння Modern European integration processes should encourage professionals Ukrainian food industry, and in particular the beverage business to create the conditions under which it became possible to patent the name "vodka" as a Ukrainian national brand. Brands that have seen the world as a geographical, that is the place of origin. Patented trading period will not be translated, and therefore usunutsya currently existing terminological confusion.

Опис

Ключові слова

харчові науки, спиртові напої, горілка, food science, alcoholic drinks, vodka, кафедра гуманітарних дисциплін

Бібліографічний опис

Силка, О. З. «Горілка» - це не «водка» / О. З. Силка // Нові ідеї в харчовій науці - нові продукти харчовій промисловості : міжнародна наукова конференція, присвячена 130-річчю Національного університету харчових технологій, 13-17 жовтня 2014 р. – К. : НУХТ, 2014. – С. 26.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced