Наука і філософія: точки перетину
Файли
Дата
2014
Автори
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасне філософування плюралістичне і позбавлене певних канонів. Тому перед педагогами постає серйозна проблема: як викладати філософію у ВНЗ? Modern philosophizing pluralistic and devoid of certain canons. Therefore, the teachers face a major problem: how to teach philosophy in high school?
Опис
Ключові слова
філософія, викладання, освіта, Philosophy, teaching, education, кафедра гуманітарних дисциплін, кафедра гуманітарних дисциплін
Бібліографічний опис
Кітов, М. Наука і філософія: точки перетину / Микола Кітов // Наукові здобутки молоді – вирішенню проблем харчування людства у ХХІ столітті : програма і матеріали 80 міжнародної наукової конференції молодих учених, аспірантів і студентів, 10–11 квітня 2014 р. – К.: НУХТ, 2014. – Ч. 4. – С. 158-163.